Veelgestelde vragen
Winkel
Hoenkoopse Buurtweg 34B
2851 AK Haastrecht
(Alleen tussen openingstijden.)
Let op: niet aanbellen bij het voorhuis, maar doorlopen op het terrein!
Wij proberen zo veel mogelijk telefoontjes op te nemen. Er wordt echter heel vaak gebeld, waardoor niet elk telefoontje opgenomen kan worden. Wij raden u dan aan om een mailtje te sturen, mocht telefonisch contact dan nodig zijn, dan kunnen wij u terugbellen op een tijdstip dat wij genoeg tijd hebben om uw vraag goed te beantwoorden.
Stuur uw vraag via ons contactformulier en zet uw telefoonnummer erbij.
Dieren
Uw vervoert uw dier in een vervoerskist Dit zijn stevige kisten waar uw dier veilig in vervoert kan worden. Zo zorgt u voor zo min mogelijk stress bij het dier, en heeft het dier geen ontsnappingsmogelijkheid. Zorg ervoor dat u deze bij u heeft, heeft u deze nog niet? Dan hebben wij ze voor u staan en kunt u die meteen bij uw dier aanschaffen!
Mocht u geen adequaat vervoersmiddel hebben, dan kunnen wij u het dier niet meegeven.
Nee, op de site staan de soorten die wij fokken. Er zijn vaak meer diersoorten aanwezig dan wij fokken.
Jazeker. Omdat dierenwelzijn bij ons hoog in het vaandel staat, kunnen wij controleren of het toekomstige verblijf van het dier aan de wettelijke eisen voldoet. Denk hierbij aan minimale afmetingen van het hok, juiste benodigdheden en het samen houden van dieren die niet alleen kunnen leven.
Wanneer u niet aan deze eisen kunt of wilt voldoen, kunnen wij u het dier niet meegeven.
Wanneer uw dier ziek is geworden vragen wij u, ongeacht wanneer u het dier gekocht heeft, om eerst met ons contact op te nemen.
Wij kunnen u dan als eerst advies geven wat u het beste kunt doen voordat u eventueel naar de dierenarts gaat.
Zo kunnen wij misschien een dierenarts bezoek besparen.