Wij zijn geopend op afspraak.

Veelgestelde vragen

Op veel vragen kunt u hier het antwoord al vinden. Zo hoeft u niet te wachten op antwoord van ons als u ons mailt. Wel zo makkelijk. Staat uw vraag er niet bij? Dan kunt u ons uiteraard contacteren!

Winkel & fokkerij

Hoenkoopse Buurtweg 34B

2851 AK Haastrecht

(Alleen tussen openingstijden.)

Let op: niet aanbellen bij het voorhuis, maar doorlopen op het terrein!

Om langs te komen voor dieren moet je een afspraak maken. Zonder afspraak kunnen we je helaas niet ontvangen.

Voor het op locatie kopen van producten maken wij het liefst gebruik van vooraf bestellen via de webshop. Je kan het dan wel afhalen wanneer het jou uitkomt, tussen onze openingstijden!

Woensdag: 10:00-17:00
Donderdag: 10:00-17:00
Vrijdag: 10:00-17:00
Zaterdag: 10:00-17:00

Over het algemeen kun je buiten openingstijden niet langskomen. We maken wel uitzonderingen (bijv. verjaardagen, of als je echt niet tussen onze openingstijden kan), dus stuur vooral een mail om het even na te vragen!

Dat kan natuurlijk gebeuren! We willen je vragen om op tijd te mailen naar [email protected] dat je niet komt, dan kunnen wij dat tijdsslot openzetten voor een andere klant.

Als je iets later bent dan het gereserveerde tijdslot, dan is dat op zich geen probleem.

Wel kan het zo zijn dat je even moet wachten, omdat we al een andere klant aan het helpen zijn.

Dreig je een grote vertraging op te lopen? Bel dan even naar 06 2096 12 88.

Wij proberen zo veel mogelijk telefoontjes op te nemen. Er wordt echter heel vaak gebeld, waardoor niet elk telefoontje opgenomen kan worden. Wij raden u dan aan om een mailtje te sturen, mocht telefonisch contact dan nodig zijn, dan kunnen wij u terugbellen op een tijdstip dat wij genoeg tijd hebben om uw vraag goed te beantwoorden.

 

Stuur uw vraag via ons contactformulier en zet uw telefoonnummer erbij.

Dieren

Nee, op de site staan de soorten die wij fokken. Er zijn vaak meer diersoorten aanwezig dan wij fokken.

De beschikbaarheid over onze dieren staat op de pagina van het diersoort zelf. Dus wanneer u naar het kopje onze dieren gaat, en dan uw diersoort uitkiest staat er of wij uw diersoort hebben zitten.

Jazeker. Omdat dierenwelzijn bij ons hoog in het vaandel staat, kunnen wij controleren of het toekomstige verblijf van het dier aan de wettelijke eisen voldoet. Denk hierbij aan minimale afmetingen van het hok, juiste benodigdheden en het samen houden van dieren die niet alleen kunnen leven.

Wanneer u niet aan deze eisen kunt of wilt voldoen, kunnen wij u het dier niet meegeven.

Vanwege het regelmatig wisselende aanbod is het helaas niet mogelijk om foto's te sturen. Op deze manier hoeven we namelijk niemand teleur te stellen. Uiteraard kan je bij je afspraak wel voorkeuren doorgeven. Daar proberen wij dan zo goed mogelijk rekening mee te houden.

Wij reserveren dieren voor maximaal een week. Wanneer u geen interesse meer in de dieren heeft moet u dat zo snel mogelijk laten weten.

 

Als u een dier wilt reserveren betaalt u bij het reserveren de prijs van het dier als aanbetaling.

Uw vervoert uw dier in een vervoerskist Dit zijn stevige kisten waar uw dier veilig in vervoert kan worden. Zo zorgt u voor zo min mogelijk stress bij het dier, en heeft het dier geen ontsnappingsmogelijkheid. Zorg ervoor dat u deze bij u heeft, heeft u deze nog niet? Dan hebben wij ze voor u staan en kunt u die meteen bij uw dier aanschaffen!

Mocht u geen adequaat vervoersmiddel hebben, dan kunnen wij u het dier niet meegeven.

Wanneer uw dier ziek is geworden vragen wij u, ongeacht wanneer u het dier gekocht heeft, om eerst met ons contact op te nemen.

 

Wij kunnen u dan als eerst advies geven wat u het beste kunt doen voordat u eventueel naar de dierenarts gaat.

 

Zo kunnen wij misschien een dierenarts bezoek besparen.


Geen antwoord gevonden op uw vraag?

Neem dan contact met ons op door op onderstaande knop te klikken of stuur een berichtje via onze livechat.

Contact opnemen
2019 - 2021 Kleinvee Fokkerij