Wij zijn geopend op afspraak | Je kunt pinnen op locatie!

Veelgestelde vragen

Op veel vragen kunt u hier het antwoord al vinden. Zo hoeft u niet te wachten op antwoord van ons als u ons mailt. Wel zo makkelijk. Staat uw vraag er niet bij? Dan kunt u ons uiteraard contacteren!

Dieren

Hoenkoopse Buurtweg 34B

2851 AK Haastrecht

(Alleen tussen openingstijden.)

Let op: niet aanbellen bij het voorhuis, maar doorlopen op het terrein!

Om langs te komen voor dieren moet je een afspraak maken. Zonder afspraak kunnen we je helaas niet ontvangen.

Voor het op locatie kopen van producten maken wij het liefst gebruik van vooraf bestellen via de webshop. Je kan het dan wel afhalen wanneer het jou uitkomt, tussen onze openingstijden!

Maandag
10.00 - 17.00 u
Dinsdag
10.00 - 17.00 u
Woensdag
10.00 - 17.00 u
Donderdag
10.00 - 17.00 u
Vrijdag
10.00 - 17.00 u
Zaterdag
10.00 - 17.00 u
Zondag
Gesloten

Over het algemeen kun je buiten openingstijden niet langskomen. We maken wel uitzonderingen (bijv. verjaardagen, of als je echt niet tussen onze openingstijden kan), dus stuur vooral een mail om het even na te vragen!

Dat kan natuurlijk gebeuren! We willen je vragen om op tijd te mailen naar [email protected] dat je niet komt, dan kunnen wij jouw plekje openzetten voor een andere klant.

Als je iets later bent dan het gereserveerde tijdslot, dan is dat op zich geen probleem.

Wel kan het zo zijn dat je even moet wachten, omdat we al een andere klant aan het helpen zijn.

Dreig je een grote vertraging op te lopen? Bel dan even naar +31 85 047 02 63.a

Wij proberen zo veel mogelijk telefoontjes op te nemen. Er wordt echter heel vaak gebeld, waardoor niet elk telefoontje opgenomen kan worden. Mocht u gebeld hebben, dan doen wij ons best om u op korte termijn terug te bellen. Eventueel kunt u ook een mail sturen.

Stuur uw vraag via ons contactformulier en zet uw telefoonnummer erbij.

In onze winkel hebben wij een breed assortiment aan knaagdierbenodigdheden. Je vindt ons assortiment ook online in onze webwinkel: zooply.nl

Je kunt bij ons pinnen (debet- en creditkaarten), contant betalen en via Tikkie/betaalverzoek betalen.

Dieren

Nee, op de site staan de soorten die wij fokken. Er zijn vaak meer diersoorten aanwezig dan wij fokken.

Helaas is het maken van foto's van ons aanbod niet mogelijk. Dit komt omdat het aanbod snel wisselend, en de dieren die we op het moment van de foto hebben zitten waarschijnlijk al weg zijn op het moment dat u langskomt.

Natuurlijk kan je ervan uitgaan dat we de dieren wel hebben zitten op het moment dat je een afspraak hebt gemaakt en je voorkeuren hebt doorgegeven.

Jazeker. Omdat dierenwelzijn bij ons hoog in het vaandel staat, kunnen wij controleren of het toekomstige verblijf van het dier aan de wettelijke eisen voldoet. Denk hierbij aan minimale afmetingen van het hok, juiste benodigdheden en het samen houden van dieren die niet alleen kunnen leven.

Wanneer je op het moment van bezoek niet aan de eisen voldoet of wilt voldoen, zullen wij de dieren niet meegeven.

Het staat je altijd vrij om ergens anders de juiste benodigdheden te halen en later terug te komen voor een dier! Je bent nooit verplicht om bij ons een hok en dergelijke aan te schaffen.

De beschikbaarheid over onze dieren staat op de pagina van het diersoort zelf. Dus wanneer je naar het kopje onze dieren gaat, en dan uw diersoort uitkiest staat er of wij je diersoort hebben zitten.

Konijn
Dwergkonijn
€ 40,-

Franse hangoor
€ 60,-

Hangoorkonijn
€ 40,-
Cavia
Cavia
€ 30,-
Rat
Gewone rat
€ 17,50

Met bijzondere haarstructuur
€ 20,-
Hamster
Russische dwerghamster
€ 15,-

Goudhamster
€ 15,-
Muis
Engelse muis
€ 10,-

Kleurmuis
€ 7,50
Gerbil
Gerbil
€ 15,-
Degoe
Zand
€ 45,-

Blauw
€ 45,-

Wildkleur
€ 45,-

Wildkleur Bont
€ 45,-
Kip
Cochin Kriel
€ 25,-

Wij reserveren dieren voor maximaal een week. Wanneer u geen interesse meer in de dieren heeft moet u dat zo snel mogelijk laten weten.

Als u een dier wilt reserveren betaalt u bij het reserveren de prijs van het dier als aanbetaling.

Uw vervoert uw dier in een vervoerskist Dit zijn stevige kisten waar uw dier veilig in vervoert kan worden. Zo zorgt u voor zo min mogelijk stress bij het dier, en heeft het dier geen ontsnappingsmogelijkheid. Zorg ervoor dat u deze bij u heeft, heeft u deze nog niet? Dan hebben wij ze voor u staan en kunt u die meteen bij uw dier aanschaffen!

Mocht u geen adequaat vervoersmiddel hebben, dan kunnen wij u het dier niet meegeven.

Wanneer uw dier ziek is geworden vragen wij u, ongeacht wanneer u het dier gekocht heeft, om eerst met ons contact op te nemen.

Wij kunnen u dan als eerst advies geven wat u het beste kunt doen voordat u eventueel naar de dierenarts gaat.

Zo kunnen wij misschien een dierenarts bezoek besparen.


Geen antwoord gevonden op uw vraag?

Neem dan contact met ons op door op onderstaande knop te klikken of stuur een berichtje via onze livechat.

Contact opnemen
2012 - Kleinvee Fokkerij